Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Grillroom Amon Alkmaar. Meer weten? Ontdek meer
Peter
26 jun 2026 om 4:41
Eten was goed en goed warm enz
Vera
25 jun 2026 om 10:08
amazing
Marcel
21 jun 2026 om 7:45
Ultra zoute patat en kebab, 1 pita broodje was aan 1 kant verbrand, (compleet zwart). Salade het enige eetbare van mijn bestelling.
Kim
17 jun 2026 om 1:36
geen uiensaus gehad!
Ray
15 jun 2026 om 23:16
super lekker en warm aan de deur.
DORUS
3 jun 2026 om 1:44
Olijfsalade was bedorven, zoiets kun je gewoon niet serveren, ik zou me kapot schamen
hans
1 jun 2026 om 9:46
patat was oud en koud...de shoarma was oke
cheyenne
1 jun 2026 om 3:08
het was lekker
Marit
29 mei 2026 om 15:31
de turkse pizza was enorm taai. ik kon er nauwelijks doorheen bijten. verder krijg je er een soort rode kool op wat ik echt niet lekker vond. Dat was dan de sla. normaal krijg je gewoon ijsbergsla, dus dat had wel even aangegeven mogen worden.